Det bara BLEV så...ju....



Jahapp...nu ska man alltså krypa till korset.
Satt och skrev med en annan bloggare nyss om tillfällen då man
gjort bort sig...och vi beslöt oss för att erkänna en del smågrejer vi
gjort.
Hon sa till mig att jag inte skulle våga skriva ut vissa saker jag gjort,
eller gjort och gjort..ibland bara händer det liksom!
Men eftersom jag blir utmanad, och eftersom jag är en sådan som
ALLTID vågar ALLTING om någon säger att jag INTE vågar så MÅSTE
jag ju skriva ut.

Det handlar inte om några värdsliga saker men men...

För det första. Hille har sagt att man gör en MIA om man visar sin BH offentligt.
Till saken hör att jag gör det nästan varje gång vi är uta och dansar.
Nu är det ju inte så att jag VILL visa den, att jag tycker att just min BH är något
alldeles särskilt som måste uppvisas för allmänheten..det har bara blivit så!
Tror jag måste sluta använda topar när jag går ut och istället köra med
polotröja, dom åker inte neråt lika lätt....bara för att knäppa Hille på näsan och visa
 att det inte alls är något jag måste göra, rent tvångsmässigt.

För det andra så händer det faktiskt att man har bråttom till jobbet ibland och då
har man inte alltid full koll på allt...så är det ju...
Men det är kanske inget försvar till att man rusar ut, träffar på en av fastighetsskötarna
och får höra kommentaren:
-Det är något som hänger där bak!
-åh..oj....är det?, vända vrida kropp...
- Ja det är nog något papper!
- Åh...där bak? Vända vrida mera kropp
- Det är nog toapapper!!!! GARV!!!
-Eh....aha...jaja, slita bort, stoppa i fickan, kasta sig på cykeln och iväg.

Man ska inte försova sig...och gör man det så får man väl vänta med att pinka tills
man kommit till jobbet...eller nått...

Jag skrattade hela vägen till jobbet, skrattade när jag kom in så tårarna rann.
Tur man kan skratta åt sig själv...:-)


Kommentarer
Postat av: Anna

gapskratt

Trodde verkligen inte du skulle skriva ut det...du är min idol!

2008-08-31 @ 10:36:31
Postat av: Den där Hille

Såå jäkla kul!!! :)

2008-09-01 @ 20:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0