Dräggel och annat...

Sista dagen på semestern och solen tittar fram för nästan första gången denna vecka.
Antar att den retas med mig...eller så vill den kanske bara att jag ska få en riktigt fin
sista dag...

Lill-Fisan sov hos mig hela natten. Det brukar hon visserligen göra men i den andra
sänghalvan. Inatt har hon legat tryckt intill mitt ben och sovit som en stock.
Det är rätt mysigt när hon gör det för annars är hon inte den gosiga sorten. Hon springer
gärna undan när man kommer i närheten och är rätt skygg.
Men när jag ligger i sängen är det som att hon blir en annan katt....för TJO vad det ska
gosas då...stångas, drägglas, trampas...men sen brukar hon som sagt lägga sig i
"Sin" halva...men inte inatt!

Fis-Lisa sååååå söt....:-)

Idag ska jag ut och springa lite i spåret...eller springa och springa, jag är ju rätt otränad så
det blir prommenad 10 minuter, jogga 1, prommenera 3, jogga1 osv...måste börja någonstans.
Sen i nästa vecka ska jag gå ner till träningscentret som har sjukgymnaster kopplade till sig
och be om hjälp att lägga upp ett träningsschema. Måste stärka upp framför allt rygg och bål om
jag ska kunna hålla min rygg i någorlunda bra skick.
Vore skoj om man kunde få med sig någon till som vill träna, jag tycker det är rätt trist att gå
ensam. Men det är svårt att hitta någon som är ledig när jag är ledig så det är nog bara att
bita ihop och piska sig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0