Dragkamp

I natt sov jag riktigt gott. Första natten på länge som det har varit svalt i sovrummet.
Jag har ju annars en lägenhet som påminner mera om en bastu rent temperatur-
mässigt. Det har visserligen blivit lite bättre sedan jag köpte kompostgaller och
satte runt balkongen så katterna kan gå ut där utan att jag oroar mig för att dom
trillar ner. Så nu kan jag ha balkongdörren på vid gavel och få in lite luft. Man kan
ju undra varför jag inte fixat det tidigare...har inget svar...

Nu ska jag snart iväg med min komis "H" och titta på dragkamp. "H" höll tidigare
på med det själv och vart eld och lågor när hon fick se att dom skulle ha tävling här
i stan. Konstigt egentligen att tänka sig "H" dra dragkamp...*S*...hon är ganska liten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0