Drömmar och labyrinter

Inte vart det av att jag tvättade några fönster igår inte...så typiskt mig...*suck*
Men jag hade nog inte fixat det ändå med min axel, hade slutat med att hälften
av alla fönster var rena och sen hade inget mera hänt.

Idag sov jag länge. Vaknade först vid halv åtta men var så inne i en dröm så
jag somnade om igen.
Jag hade köpt mig ett litet, litet torp. Rött, knut timrat med stora klängrosor på
väggarna. Ett litet vitt staket inramade tomten som bestod av gamla fruktträd,
buskar och en massa konstiga skulpturer.
När man öppnade dörren till torpet så kom man in i en liten, liten hall där man
hängde av sig kläderna. Sen skulle man gå igenom ytterligare en dörr för att komma
in i själva stugan, men den gick inte att öppna förns ytterdörren var stängd, lite som
en sluss...när man sen kom in i själva stugan så hamnade man i en lång lång
korridor...alldeles för lång med tanke på hur litet torpet var. Jag gick och gick och
korridoren delade sig hela tiden, lite som en labyrint. Jag vaknade sen vid halv
elva och hade då gått vilse i en stuga på kanske 60kvm....mysko...

                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0