myskväll...

Nu är nätterna klara för denna gång. Kom hem vid 9 imorse och sov några timmar.
Hade tänkt gå upp vid ett, men när klockan ringde så somnade jag om och sov
till tre...riktigt skönt!
Har nyss klivit ur ett varmt, skönt bad. Har gjort inpackning på håret, skrubbat hela
kroppen med skrubbhandske och kräm, slipat fötterna
och smort in mig efter konstens alla regler. Skönt att skämma bort sig ibland, det
blir tyvärr alldeles för sällan.

Ett sånt skulle man ha!

Har också bäddat rent i sängen så inatt kommer jag att sova gott :-)
Nu väntar jag på att klockan ska bli 21. Börjar en film på kanal 9 då som jag inte tror
jag sett. Ska se den och sen krypa i säng.

Mamma ringde tidigare idag. Vi bestämde oss för att ta en långpromenad imorgon
om det är ok väder. Finns ett fint spår i skogen som jag tänkte vi kunde gå runt. Då
kommer man upp till motorstadion utanför stan och det blir ju lite nostalgi samtidigt
från när pappa och syrran höll på.

Bruuuuuuum bruuuuuuuum.....ja jisses :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0