Pilgrimsvandring

Håller som bäst på att läsa Agneta Sjödins bok "En kvinnas resa".
Har suttit och funderat lite över det här med pilgrimsvandringar. Funderade
så pass så att jag började googla om det.
Hittade lite bloggar från folk som vandrat dels den led som boken handlar
om, men även andra leder. Genomgående i alla bloggar var att vandringen
varit helt och hållet av godo. Trots skavsår...trots trötthet...trots ömmande fötter...

Man kanske skulle.....men jag måste "laga" ryggen först...

Folk som känner mig skulle nog säga "Typiskt dig att fundera på sådant. Det gör
du bara för att du vet att det aldrig blir av"....och visst...det är säkert sant. Jag gillar
att planera, även om det bara blir för skojs skull.
Men vem vet...någon gång kanske jag gör verklighet av mina planer, eller iallafall
någon utav dem.

Sov gott inatt annars. Svalt, regnigt, blåsigt...nästan lite höstväder. Får se om det
hinner vända så man får en fin dag till innan semestern är slut på söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0