Senare...

Var nere och tittade på dragkampen. Det var visst en deltävling inom SM.
Rätt skoj faktiskt :-)
Frågade "H" en hel massa saker om hur det fungerar osv och hon berättade.
Så nu har jag lärt mig något nytt idag också....det är bra...:-)
Jag hade ju trott att dragkamp krävde mest arm och benstyrka, men tydligen
är det ryggen som jobbar mest...där ser man....
Det regnade på oss mest hela tiden och vi gav upp efter ett par timmar och
cyklade hemmåt. Just när vi kommit hem kom en riktigt hejdundrande
skur som vi klarade oss undan med nöd och näppe!

Håller på att laga mat nu. Idag blir det spagetti och köttfärssås med lite
tacosmak på...brukar använda tacosåser i om det är så att jag har över,
det blir rätt så gott faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0