Slut på hundpasset

Klockan är snart 6 och natten har gått smärtfritt.
Timmarna som nyss gick (hundpasset) är dom värsta på hela natten...
svårt som f-n att försöka hålla sig vaken.
Inatt lyckades jag genom att titta på "Sex and the city"...filmen...och den
var sååååå bra...:-) och då är jag ändå inte någon fanatiker av den serien,
har väl strötittat på ett avsnitt här och där. TIllräckligt för att ha ett hum om
dom olika karaktärerna.

Såg en dokumentär också om en tonårskille i USA som fick en tumör i
ögat som liten. Som tre-åring opererade dom bort båda ögonen på han.
Numera så lokaliserade han sig genom att klicka med tungan och lyssna
efter ekon...och han var helt fenomenal på detta!
Ni vet...så där som u-båtar och delfiner gör :-)
Han åkte rolerblades, han cyklade och han spelade basket, precis som
alla andra ungar på gatan ...rätt häftigt!

Snart är det dax att sätta lite fart här. Plocka fram saker som morgonskiftet
ska ha...visserligen kommer jag att ingå i det skiftet också så jag plockar
fram åt mig själv.
Ska egentligen sluta klockan 8, men personalbrist gör att jag blir kvar till
ca 11...sen ska jag hem och soooooooooooova!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0