Stryp en tupp....oink oink....

Jaha...idag har jag dels jobbat första dagen efter semestern vilken faktiskt gick alldeles
smärtfritt....skööööönt....:-)
Konstigt egentligen att när man väl kommer igång att jobba så känns det inte som att
man varit borta alls. Allt flyter på, rutinerna sitter som en smäck...på något vis vore det
roligare om man kände sig lite tafatt, glömde saker och så...så det verkligen kändes
att man varit borta.

En annan sak jag gjort idag är att jag varit på bilbingo för första gången i mitt liv.
En bekant till mig som vet att jag varken har körkort eller bil frågade om det gick bra
att plinga på cykelklockan eller om jag lånade någon annans biltuta eller om det
möjligen fanns andra sätt att göra sig hörd på om man nu....mot all förmodan...
skulle råka få bingo.
Vi kom fram till följande alternativ:

1. Har man bil...använd biltutan och då förslagsvis din egen.
2. Skulle tutan vara ur funktion, gör klart med grannbilen att när du spelar "Margareta" på
högsta volym på stereon så ska han tuta åt dig.
3. Tuta med medtaget cykelhorn.
4. Medtag trumpet.
5. Stryp en tupp.
6. Häng ut genom bilrutan och utstöt "Oink Oink"




Hur det än var så behövde jag inte utstöta ett endaste oink, alla tuppar gick fria, alla
spelares trumhinnor finns kvar intakta, ingen plågades med "Margareta".....jag gick
hem fattigare än när jag kom....

Men jag har haft roligt :-)



Kommentarer
Postat av: Jojo

Stryp en tupp??

*asg*



Vad får du allt ifrån???

2008-08-12 @ 09:36:23
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/
Postat av: Mia

Glöggen.....hehe...

2008-08-12 @ 12:34:00
URL: http://marbor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0