Underbara ungar!

Min kompis "H":s två barn är himla roliga :-)
Vissa saker dom häver ur sig fastnar i hjärta och själ för alltid.
Exempel:

Vi ligger i soffan "H":s dotter "W" 7 år och jag...tittar på Let's dance.
Dom visar lite från träningen och då med hon Da Silva tjejen.

W: - Mia, hon är rätt gravid.
Mia: - jaha...hmm...tycker du?
W:- Ja...suckar lite avundsjukt.

W: - Ser du hur högt hon kan lyfta benet Mia? Hon är JÄTTEgravid ju!
Mia: - Ahhh...du menar att hon är VIG??
W: - Ja...jag sa ju det!


"H" har också begåvats med dottern "C"
C hade haft problem med urinvägsinfektion och varit till doktorn i Uppsala.
När hon kommer hem så kommer följande förklaring:

Mia: - Hej C! Gick det bra hos doktorn?
C: - Mmm....
Mia: - Men vad sa han då?
C: - Jo han sa att jag ska äta meducin.
Mia: - Jaha ja....men varför då då?
C: - Han sa att jag hade BATTERIER i kisset!
Mia: - Aha...ja DÅ förstår jag att det gör ont när du kissar!



Ibland är det svårt att hålla sig för skratt :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0