Dålig moster...

Sista jobbnatten för denna gång, men den här tredje natten är egentligen den
lättaste att jobba. Antagligen för att kroppen nu ställt om sig...den andra är värst.
Den skulle jag vilja hoppa över..hur nu det skulle gå till.

Sovit som en liten gris har jag gjort på dagarna, antagligen för att det regnat och
varit svalt. Annars brukar jag ha problem ibland med att sova dagtid, särskilt nu
när det är ljust ute....persiennerna tar ju inte bort allt.

Idag fyllde min systerdotter år...och jag min klant glömde bort att ringa och gratta
henne....jag är nog en hemskt dålig moster :-(

GRATTIS TETTE!!! Inte för att jag tror du ser att jag skriver det men grattis ändå!
Får försöka ringa imorgonkväll istället...herre jisses skitungen fyller 19...Hua...och
i december fyller min yngsta också 19...man känner sig bra gammal när man
tänker på det...*suckar trött*....men det är skönt också, att dom är stora.

Den 29:e åker jag föresten till Västerås och tittar på Takida *L*...ska bli skoj att
se dom live även om jag inte gillar all deras musik. Finns väl 2-3 låtar på sista
skivan som jag gillar.

Reason to cry

Kommentarer
Postat av: Syss

Tjaba syss, tja det där med dålig minne, hm... jag har nog oxå blivit rätt duktig på att glömma ringa dina ungar oxå. Tyvärr så har nog det där med att ringa och gratta sina syskonbarn kanske tonats ner lite nu när dom dels inte längre bor hemme och dels har blivit vuxna. Det borde ju inte vara så eftersom det egentligen borde vara lika viktigt att komma ihåg trots att dom blivit stora. Det borde ju vara lättare att må dom nu i mobilens underbara värld än vad det var tidigare när de var tvugna att vara hemma och innen för att konna nå dom via telefonen. Och sen är det ju det här med datorer "alla" har ju mail nu mera, så egentligen har man ju inget att skylla på. Eller..... det var ju det där med minnet när man har blivit gammal.



Kramis från en minst lika förvirrad syss

2008-08-18 @ 04:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0