Välkommen till min nya blogg!

Har länge tänkt mig att prova på att blogga. Men av olika orsaker har det inte blivit av tidigare.

Ursäkter:
- Har inte tid.
- Vet inte hur man gör.
- Vet inte vad jag ska skriva om.
- vet inte vem tusan som ska ha glädje utav detta

osv osv osv.....

Nu idag så tog ursäkterna slut. Så nu är jag här.

Idag har det varit en ganska lugn dag. Jag har semester och inget särskilt inbokat som jag tänkt göra.
Skulle väl egentligen ha behövt tvätta både kläder och fönster, men jag tror jag hoppar ner i badet istället.

Idag har jag också beställt en keps till "L" som jag är assistent till. SJälva kepsen var gratis, man betalar
bara för frakten 60 kr. Den kommer att vara vit och framtill kommer en bild på en arg bulldog och så ska det
stå "Jag gillar mina assistenter" på den :-) Tror den kommer bli uppskattad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0