Award!

Åh vilken julklapp jag fick ifrån min goa bloggvän yrhättan idag!

"Denna blogg byggs och fylls av NÄRHET - närhet i rum, tid o relationer!
Dessa bloggar är osedvanligt charmerande och söta, och syftet är att finna
och att vara vänner. De är inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Ge
denna utmärkelsen till åtta bloggare, som i sin tur väljer ut åtta bloggare.

Kopiera in texten o bilden på deras utmärkelse..."



Så vilka ska jag ge dom till då???

Jo det blir:

Busfia din underbara lilla busråtta
Jojo som är någon som jag tycker fruktansvärt mycket om.
Kotten say no more...*L*


Hade velat ge det till två till, men dessa har tyvärr tagit bort sina bloggar :-(


Kommentarer
Postat av: Jojo

ÅH vilken fin present.



Tack. =)



Men jag har nog inte åtta bloggare ens ja kan utdela den vidare till...

ja har inte så många bloggare ja kan ge det till. =(



Men jag kan ju ge Alla till dig!! =)

2008-12-27 @ 20:49:05
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0