Jag är inte avis! :-(

Helt galet!
Jag som är så kvällstrött...och här sitter jag.
Klockan är två på natten...och jag känner att det är
ingen ordning på mig alls. Jag borde skärpa mig!

Men å andra sidan...jag sov gott inatt, jag har
haft en mysig kväll med tjejerna (OCH bebis OCH  katter
OCH hund) och glöggflaskan...ja faktiskt vart det lite
slibbig Jäger också...

Men nu ska jag sova.
Imorgon ska jag färga håret på min lilla mamma :-)
Hon vill bli finare till jul...fin är hon ju redan.

Sitter och skänker en tanke till min syster och hennes
sambo som åkt till äckelvarma Thailand (INTE avis...host)
och till pappa som är i äckelvarma Venezuela.

Hoppas dom har det bra...i ÄCKELVÄRMEN!

(nej då.,...inte ALLS avis )




Letade för övrigt bild på ordet "lipar"

Look what I found...rätt skoj :-)



God Natt med er nu alla goa!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas du får en jätte fin dag gumms.. o att du inte är allt för sliten ;-)

Kram kram

2008-12-20 @ 09:26:56
URL: http://yrhattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0