Jävla kollega!



Nu är jag arg...ledsen...och frustrerad.
Allt pga en kollega som inte kan jobba när hon ska pga att
hon ska ut och supa.
Så här är det.

Hon har tagit åt sig att jobba 8-15 på nyårsdagen. Nu ikväll
ringer hon och säger att hon inte kan jobba för hon ska bort
på nyåret och kan inte ta sig hem till kl 8.
Vi sa att visst kan hon vara ledig, men då är det upp till henne
att fixa ersättare och kan hon inte det får hon vackert jobba.
Hela eftermiddagen/kvällen består av sms hit och dit om hur
synd det är om henne som måste jobba men inte kan.

JAG ska jobba 8-15 + 17.30-20.30 på nyårsdagen.
15-21.30 på nyårsdagen och 8-21.30 på fredagen. Men till sist
vart jag så less på hennes jävla ynkande så jag ringde och sa att
jag tar hennes pass om hon går in och jobbar på fredag förmiddag.
Jag talade om att det är så jävla dålig stil att sätta andra i skiten på
det sättet.
Jag talade om att det är fjärde nyåret i rad som jag jobbar och inte
kan fira nyår men att det skiter väl hon i bara hon får supa.

Fan i helvete att jag tänker jobba ett enda pass åt henne framöver.
Däremot kommer jag ringa henne så fort jag vill vara ledig och säger
hon nej tänker jag gnida in detta nyår rätt in i hjärnstammen på henne.



Kommentarer
Postat av: Therese

Hmmm jävligt dålig stil av henne!

Hoppas hon har vett att iaf uppskatta det du gör för henne. Vissa är bara sånna egoister.

2008-12-29 @ 23:35:32
URL: http://yrhattan.blogg.se/
Postat av: Andreas

Det är rätt! På henne bara! U go girl!

2008-12-30 @ 15:08:05
URL: http://whine-spiken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0