No Deal

Jag har väl nämnt att jag är utan dator?
Att den är inne på reparation?

Jag lämnade in den förra måndagen. Fick veta att
det skulle kosta allt mellan 1300-1800. Fick veta
att den trasiga saken kostar "nästan inget alls" (enligt
ena säljaren), runt 500kr (säger den andra).

Har nu väntat en vecka på att han som ska utföra reparationen
ska ringa. Vi bestämde nämligen så...att han skulle ringa mig
innan han gjorde något alls med datorn eftersom jag ville
deala lite.
Nu ringde dom idag...och sa att datorn var klar!
Alltså,....No Deal....snopen....



Sitter och laddar nu för att ringa ner och bråka med dom ltie. Jag har
ingen aning om hur mycket pengar dom vill ha men några 1800 ska
det då f-n inte bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0