Egen design

Jag beställde adressetiketter för ett tag sedan. Ni vet sådand där man kan
klistra lite varstans.
Samtidigt såg jag att man kunde beställa en T-shirt, gratis.
"Gratis är gott" tänkte jag. Dessutom fick man designa den själv.
Det fanns en hel massa olika bilder att välja bland, och texten
var ju valfri.

Så då gjorde jag det, och gav den till han jag jobbar med. Han sover
alltid i T-shirt så det passade ju bra.



Han tyckte den var lite kul :-) sen kan man ju tolka "gillande" som man vill
med tanke på bilden.

Kommentarer
Postat av: Jojo

kan inte du vara min assistent????

2008-11-12 @ 20:19:34
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Ja, jag förstår "gillande" där....



Peter & Sylvester ligger lite i ide.

Jag och kompisen har nämligen en idé om att göra en kortfilm om de där typerna. Och vi arbetar på ett grovfilmmanus faktiskt.....Hahahah.....ja, vi är knäppa. Och ja, jag är en utav bögarna.



Jag kommer aldrig bli vuxen!

2008-11-12 @ 21:15:59
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0