Haveri



Har inte skrivit några inlägg på ett par dagar pga att jag varit datorlös.
Dels kraschade den stationära burken (som nu är lagad) och dels
åkte min bärbara i golvet och är nu på reparation.

Jag har beslutat mig för att bli dator-lagare när jag blir stor. Jädrans
vad dom kan skinna folk på pengar!!

Med min dator är det så att den fungerar prickfritt. Men det går inte att
ladda den. Antagligen så hade visst något metallrör som ska sitta fast
på moderkortet lossnat. Ni vet den där hylsan som är där man stoppar
i laddaren...och vet ni vad det kostar att löda fast den där lilla hylsan???

ARTONHUNDRA KRONOR!!!!
ETT TUSEN ÅTTA HUNDRA KRONOR!!!

Det är ju fan skamligt!
Dom menar på att det tar MINST 2 timmar...nu kan inte jag mycket om
dator-lageri...men låter det inte hutlöst dyrt???
(Frågan ställd till dom  som har koll på dator-lagar-priser)

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Låter lite som när någon skrapade vår bil med nyckel på en parkering. De bytte ut hela dörren på verkstaden. Say what?

"Kan man inte lacka", säger jag.

"Nej. det går inte förstår du..."



Jättemiljövänligt att byat ut hela dörren.

Och ja. de tjänade massor av pengar på det.

2008-11-25 @ 11:01:55
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: jojo

ush ja, de kan minsan ta pengar från en..



du skulle ju kunnat spart de pengarna och köpt en helt ny dator på mellandagsrean

2008-11-25 @ 21:45:44
URL: http://minahjartanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0