Jupiter vs Oljetankers

Hotmail har gjort om sin sida. Flaschat upp den lite och så har
dom ändrat på några funktioner.
Jättebra tycker jag!..Det roliga var den lilla lilla extratexten längst
ner som någon har roat sig med att skriva :-)  För roat sig, det har
dom gjort:

"*2 Vi har utformat lagringsfunktionen i Hotmail så att den växer med dina behov i en rimlig takt. Det betyder att du bör ha gott om lagringsutrymme om du inte helt plötsligt vill lagra planeten Jupiter i Hotmail. Om du försöker göra det kommer vi att skicka ett trevlig e-postmeddelande där vi ber dig att inte försöka lagra planeter i Hotmail (stegvis lagring av planeter, månar och asteroider är dock ok).*


Undrar om det funkar med tankers??? Utan att behöva ta det stegvis?? För en tanker
är ju bra mycket mindre än Jupiter iallafall....


......vs......

Kommentarer
Postat av: Jojo

Adressen har han försökt få genom att få skatteverket att göra utredning kring var vi bor, sen har han även skickat min minsta tös biolog fader att gå hans ärenden.



Men än så länge får jag ju posten skickad VIA hemkomunen, så han har inte min adress själv.

2008-11-05 @ 21:14:17
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hehe de gjorde jätteont, men det var det värt! :D

2008-11-06 @ 10:51:31
URL: http://emelieelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0