Klädborste

Var ner på stan idag och letade efter en klädborste.
....eller en....

SÅ här gick det.

H&M............................fanns ingen.
Lindex.........................fanns ingen.
Åhléns........................fanns ingen.
Dressman.................fanns ingen.
Selma&Fridolf..........fanns ingen.

Överallt sa dom att ÅHLÈNS har....men NEJ!!!!
Överallt finns det sådana där tejprullar, men det vill jag inte ha!!!

Imorgon ska jag leta på Coop, M-huset, Ica Maxi och ÖB...vore
väl själva f-n om det inte fanns

OM någon skulle ha någon ligga hemma och skräpa så får ni
HEMSKT gärna kasta den åt mitt håll!

Kommentarer
Postat av: Jojo

Har ingen sådan men ja kan kasta en dubbelsidig tejprulle...*s*

2008-11-04 @ 20:29:17
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/
Postat av: Malle

Fan vet om inte jag har en sån! Orkar inte kolla nu (har ju för bövelen precis kommit hem från kvällsskiftet), men påminn mig imorrn lr nåt...och om skivorna åsså ;)

2008-11-05 @ 00:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0