Skogsprommenad.

Har varit ute i skogen idag. Det var ju strålande sol och såg
riktigt varmt och skönt ut.
En väninna jag inte har umgåts med på jättelänge hörda av
sig och undrade om jag ville med ut.
Så med stora ryggsäcken och stora hunden gav vi oss
ut.
Det var faktsikt skönt, men efter ett tag började man frysa. Särskilt
om tårna...jag MÅSTE lära mig använda raggsockor!

Fick hålla värmen genom att kasta pinne...och kasta pinne....
och kasta....pinne.....:-)

Otto var glad, pinnarna gick i tusen bitar och jag och Tina fick
vårat kaffe. Efter två timmar gav vi upp...nu ska jag bada.


Kommentarer
Postat av: Yrhättan

O vad härligt det låter :)

bortsett fr o frysa hihi

Blev det någon träff med bebisen sen med?

Eller har jag rört ihop dagarna (inte helt omöjligt)

Kram

2008-11-06 @ 17:32:09
URL: http://yrhattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0