Söndag med sonen

Var hos min son idag och hälsade på.
Jag skulle ha åkt för länge sen men antingen har inte han
haft tid eller så har inte jag haft det.
Det är ca 5 månader sedan han flyttade och detta var första
gången jag var där...det är så man skäms :-(

Men men...vi hade det ritkigt trevligt! Fixade chilicorncarne
och satt i soffan och myste.
Han bor tillsammans med en kompis och hans hund, en
amstaff terrier som var hur fin som helst :-) Mina fördomar
mot den rasen flög all världens kos.



På bussen hem var det två säten som var avspärrade med
lappen "SItt ej här. Glykol"
Då undrade jag vad det var för en stackare som suttit där
och kissat glykol. Eller kanske suttit där och snapsat lite
ur glykolflaskan. För jag kan inte förstå hur det annars
kommit glykol där. Sånt använder man väl ändå inte inne
i bussen...eller?
Dessutom var det ena sätet framför dörren och det andra
sätet bakom dörren...så då vart det ännu mera mysko....

Kommentarer
Postat av: Malle

Troligen har det läckt från värme-elementet/rören...tråkig förklaring(jag vet!) men mest trolig. Har lagt "Dead like me" på skiva, ska bara skicka också...

2008-11-02 @ 23:08:59
Postat av: Kotteby

Det var såååå nära att jag köpte en gräsklippare. Och då bor vi på fjärde våningen.

2008-11-03 @ 10:09:13
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Kotteby

Just det.

Colgate lade på luren.

jag förstod ingenting.

2008-11-03 @ 13:33:25
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0