Tack Christian!

Det var som jag misstänkte. Igår natt gick mina hjärnceller i
konkurs...eh...menar blackout...i strejk...
Det handlar naturligtvis om min fråga om hur man lägger
in klickbara bilder. Jag har ju gjort det förut, men plötsligt
kunde jag bara inte förstå hur det skulle gå till.
Christian agerade som min räddande ängel i sin kommentar.




Nattens projekt är att någonstans hitta julaktiga duschdraperier.
Draperier med tomtar, julbockar, pepparkakor, paket ja vad som
helst som får en att tänka på julen.
Men det tycks inte finnas sådana.
Är det ingen efterfrågan på jul i människors badrum?
Jag tycker ju att det borde finnas. Det finns handdukar och allt möjligt
annat med tomtar på...men duschdraperier?? Nej...

Jag är inte ute efter det för egen del. Det är frun i huset, här där jag jobbar,
som vill ha. Hon kan fixa jul hon människan...oj oj...här är det tomtar
överallt redan i mitten av november. Jag tror inte det finns en vägg, en hylla
eller knappt en fläck som lider frånvaro av julstämning här.
Visst är det fin...och mysigt...men jisses jag skulle då aldrig kunna ha
det så själv. Men det är väldigt roligt att arbeta i all denna julstämning.

 how how how...klicka på bilden (fniss vad jag kan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0