Nya läsare och "porrfilm"

Igår hade jag tittartopp här i min blogg. Kul !
Och välkommna alla ni som inte kikat in förut :-)
Jag har en vag misstanke om att tillströmningen kan bero på
att jag knöt an ett inlägg till en annan bloggare...men so what...



Igår tittade Hille och jag på "porrfilm"...jo jo...eller porr och porr.
Jag minns för några år sedan så vart det ett väldigt rabalder om
att Regina Lund skulle göra en sexualundervisningsfilm. Rabaldret
kom sig av att hon hade sex på riktigt framför kamerorna om jag
minns rätt. Dessutom deltog personer som "Allas våran Arne Weisse"
med sin röst.
Nu har jag inte för vana att titta på porrfilm. Tycker att dom är ganska så
överskattade och jag känner mig mest pinsam av att titta. Inte så att
jag är så där jättepryd, lite kanske, men nä...jag har inte det behovet
känner jag.
Jag såg iallafall aldrig den där filmen då, men så härom dagen såg jag att
den fanns för nertankning och då tänkte jag att...Jepp...nu så!
"Kärlekens språk" fann sin väg till mig genom cybern och diverse
kablar och annat mojs som ska passeras.

Men den var såååå dålig!
Förstår att det aldrig vart någon större tittarstorm. Och vi stängde
av efter ca halva filmen och ångrar det inte ett dugg.
Så...jag rekommenderar den inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0