Änglar och elakingar

Så skööööööööööönt!!!!!!!!!

Nu är jag ledig ända tills på måndag! Ska iof på möte imorgon men det
är bara ett par timmar och räknas nästan inte alls.
Ska också iväg och få vaccination mot influensa...vet inte om det behövs
för jag har inte haft eländet sedan 1989 men då var det tufft!...*pust*

Och på fredag ska jag få göra snöängel...:-)...det är så man längtar!
Ska visst bli lite snöstorm här då sägs det.
Alltså jag gillar vintern...men då ska det vara SNÖ...inte något jävla
blask som tränger in även i dom bästa gummistövlarna. Tyvärr är det
väl så vintrarna ser ut mer eller mindre numera, så jag får ta tillvara på
dom dagar då det är vitt...och torrt....och o-slafsigt...




Igår la mitt internet ner. Ringde leverantören och han bad mig starta
om routern.

- Redan gjort, sa jag.

Då bad han mig gå in i nätverksinställningarna och trycka på "Reparera"-
knappen.

- Redan gjort, sa jag.

Då bad han mig dra ur alla sladdar till router och datorer så själva nätverks-
korten skulle få starta om sig.

-Redan gjort, sa jag.

Då sa han att han hade andra kunder i kö och att jag kunde återkomma idag
om problemet kvarstod!!!

- Va va va???  sa jag ....Vad är det för jävla service?

Men så la jag på, skulle ju iväg och jobba. Och nu när jag kom hem så funkade
allt igen.

Men man undrar ju vad det är för muppar dom sätter vid servicetelefonen.
Jag tyckte han var dum....


Kommentarer
Postat av: Kotteby

Du, det är så många som ringer nu.

Kan du inte ta och ringa imorgon istället?





Hahahah.....

2008-10-30 @ 10:40:23
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Malle

-"Det kan vara fel på routern, du får kontakta tillverkaren på deras hemsida..."



...fniss...

2008-10-30 @ 16:26:44
Postat av: jojo

"Har du verkligen startat den ens??"



DummaKorkadeTelefonist som inte kan göra annat än läsa ur manualen,

nää de kan jobba på Sjukvårdsupplysn,

där behöver man bara kunna lyfta på luren för att få jobb

2008-10-30 @ 19:12:02
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/
Postat av: jojo

haha jaa jag har tvättmaskin men inga torkmöjligheter

2008-10-30 @ 20:36:20
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0