Bad day......

Idag är en sådan där dag som INTE kommer sitta som ett fint minne...
snarare kommer den att katalogiseras allra längst ner, längs bort i
arkivet.
Jobbade 8-12 och har fått höra att:
- Jag kan inget.
- Jag gör fel.
- Jag är dum.
- Jag är elak.
- Jag saknar samvete...eller om det var han som saknade...eller hur f-n
det nu vart...
- Jag är klen.
- Jag är rädd för att skada mig (läs fjompig)
- Jag är.....
- Jag är....

och så är jag.......

Men nu är jag hemma. Nu har jag skrivit av mig och nu ska det arkiveras
i glömskans register.


Ska laga fläskgryta idag med en massa paprika i...det är sååååå gott!!!
Och så äter man det med ris...längtar tills middagen redan....

Sen blir det film ikväll. Det ska gå en film på tvåan av Karin Fosssum, den
tror jag kan vara riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0