Blaj blaj blaj....

Har väl inte direkt något vettigt att skriva. Det är väl kanske så när
huvudet befinner sig på en annan planet....Neeeee...skoja bara...
jag har det under armen...eller kvar på kudden...eller....

Funderar på att sluta jobba natt. Kanske iallafall ta bort några stycken.
Det tar på både krafter humör och vett just nu känner jag. Men vi får
se...schemat ska göras om till årsskiftet. Herre jisses jag kanske inte
ens jobbar kvar då ju!!!!
Jag kanske har blivit erbjuden jobbet som kunglig hovdam...eller som
lyxhustru....vem vet??
Lyxhustru??..Nja....gå hemma hela dagarna och piffa naglar, fixa håret,
tipexa fejset och nja...nje...det är nog inte min grej. Dessutom ska man visst
gå på gym hela dagarna med en "PT"...jo jo....annat var det förr när man
kunde ligga på divanen och bli matad med vindruvor....skulle ha passat
på då...*suckar*...jag är för seeeeg.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0