Dead or Alive



Jag ska göra en hälsoundersökning.

Tydligen är det så att det är lagstadgat att man ska göra det
när man jobbar natt och nu är det dax.
Man blir lite kluven.....
Å ena sidan är det ju jättebra att man får göra en sådan så
man vet om man lever, är död eller om man fackas någonstans
mittemellan.
Å andra sidan...vill man veta om man är annat än levande?

Först ska jag ner och ta en massa prover.
Blodsmitta
Diabetes
Allmänkemi (ehhh)
Tyreoidea (mera ehhhhh)

Sen så ska man svara på frågor.
Hur mycket jag jobbar, ev skiftjobb, Sjukdomar, mediciner, om jag är
gravid (NOT), hur jag sover, OM jag sover, olycksfall under arbetet,
olycksfall till och från arbetet, alkohol och tobaksvanor, motion,
måltider, tid för återhämtning mm mm mm....

Trodde vi skulle göra motionstest och sånt men det ingår
visst inte...kanske lika bra det.....


Undrar om man kan få remiss till ett SPA...*hoppas*

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Hiss-störtningen. Tänker du verkligen så?



Du kanske tror att man klarar sig om man hoppar upp i luften precis innan kraschen också?

Hihihih.....



Nu var jag elak.

2008-10-23 @ 00:31:35
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0