Dr Jenkyl & Mrs Hyde

Minnet börjar falla på plats.
Kom på en lite tragisk grej som hände i Lördags.
Träffade en gammal arbetskamrat som skilde sig för
över ett år sedan. Jag såg henne inne på krogen då
hon dansade och nojsade runt med en ny karl.
Hon sa till mig att:

-Det är sååååå skööönt! Skilsmässan är klar och jag
är sååå glad!

För mig innebär sådana uttalanden att det är klart,
man är klara med varandra, man går vidare, man lägger
undan gammalt groll. Det var iallafall så jag uppfattade
henne.

Nästa scen är att hennes fd man kommer ut till oss för
att röka...då kommer hornen...på henne:

- Din jääää-el....jag ska döda dig!


Jag vart så paff...
Det är tragiskt...

Kommentarer
Postat av: Hille

fniss

2008-10-21 @ 18:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0