En bra dag!

Vaknade klockan sju imorse av sms. Skulle ha varit hundvakt
men matte hade blitt magsjuk så hon messade och sa att
dom inte skulle komma.....täcket över huvudet igen.....

Vaknade sen vid halv nio. Hille och jag skulle ut och gå men
det spöregnade ute så vi städade hemma hos mig istället.
Rackarns så skönt det vara att få hjälp :-) Jag verkligen avskyr
att städa....men nu gick det i ett huj och det känns så himla
skööönt....

Har precis fixat till en äppelpaj nu och väntar på att Hille med
sällskap ska komma förbi och fika lite senare...

Känner mig riktigt nöjd med dagen.
Prommenaden får bli i morgon...

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Mmmmmmmmmmm.........

Dreggel!!





Äppelpaj!!

2008-10-10 @ 17:32:00
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0