En fredag

Så...nu är jag influensavaccinerad...så alla ni med fula bacillusker kan nu
snart andas på mig utan problem...eller ja...ska vara taskig andedräkt då...
Men i sådant fall så vet jag ett par som har tandborstar för utlåning...men
man vet aldrig i och för sig vad dom tandborstarna varit med om så kanske
är det bäst ändå att ni använder era egna...eller tar en Läkerol eller så...

Har också varit på möte...vi försöker klura ut hur vi ska hantera dom problem
som finns på jobbet...och det är fan inte det lättaste ska jag säga...Hua!

Vad har mera hänt?
Jo jag har spenderat hela 775:- på mina katter...mat och sand....men då
har dom så det räcker ett tag frammåt får jag hoppas. Tycker dom äter som
hästar men sen när jag tänker så och resonerar med mig själv så inser jag
ju att så inte är fallet.

Lillkattan löper igen också...dom har skojsigt så fort dom får tillfälle och jag
blir lite irriterad på det. Dom kan väl gömma sig iallafall...men inte då...mitt
på hallmattan så man snubblar över dom...katter är exhibitionister har jag
kommit på....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0