Jag är en dålig människa




Var på fest igår...hos en arbetskamrat.
¨Vi hade jättetrevligt och det bjöds på bål och smörgåstårta.
Grejen är att jag borde veta bättre.....jag borde veta att man blir
rätt pruttfull av bål...eller ja iallafall jag det kanske inte gäller
generelt för alla.
Dessutom så bjöd någon på whiskey med cola...(rekommenderas
inte) och jag hade mina egna medtagna öl och cider...herre jösses
varför säger ingen stopp????
Nåja...jag hade kul....och jag ramlade omkull på torget...platt fall på
rumpan....sist jag var ute så såg jag en kvinna som gjorde exakt samma
sak....druttade på rumpan...och jag minns att jag tyckte det såg himla
pinsamt ut....tänkte att herre jösses har hon inga gränser människan!
Och nu var det min tur....att göra ett gränslöst fall...

Hemma sen mitt i  natten så skulle jag kissa....snubblar väl till där
också och hamnar på golvet. Grabben som är vaken ropar_
-Ramlade du morsan???
-NÄ!!!!!!

Usch vad jag känner mig som en dålig människa....utan gränser...
Never again....måste lära mig tänka innan.....

Kommentarer
Postat av: Hille

Jag tycker nog att du ska hålla dig till jäger vännen :)

2008-10-19 @ 19:11:36
Postat av: Kotteby

Hahah....pruttfull!

Ångesten är en klassiker. Det hade man aldrig när man var purung....men nowadays är ångesten något man måste räkna med dagen efter. Undrar varför. Dessutom är man lite bakis i flera dagar....märkligt det där.

2008-10-19 @ 19:26:07
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Jojo

Gisses, ser allt framför mig, hur du sitter och tar det lugnti soffan och smuttar på bålen,

när du reser dig upp känns det fel, du som bara hade druckit en...tre...fem...ton glas bål...



och klassikern är då man slår i huvudet ,när man ska sätta sig på toa, I HANDFATET och när man reser sig är huvudet sist att hänga med och man slår i bakhuvudet i handfatet...



*asg*

2008-10-19 @ 22:42:19
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0