Lite reklam mm...

Jag har en ny bloggfavorit...den är nog mera framtagen av en
ren slump och lite läsartjat...men OJ vad jag blir glad varje gång
jag ser den uppdaterad...

Det är Peter o Sylvester det handlar om...of course....
Det fantastiska gay-paret som bor på en bondgård utanför
Vingåker...jag bara älskar dessa två figurer!


Annars så har väl världen kommit ikapp mig nu efter i lördags.
Känner mig som människa igen och det är faktiskt riktigt härligt
när man är i det stadiet att man känner efter och verkligen inser...
ja ja är en människa....lite primitivt på något vis.

Håller på som bäst i tvättstugan nu. Hade tur att den var ledig så
här på morgonen när jag ändå är uppe och vaken.
Förstår inte varför det blir så mycket tvätt?? Det är ju bara jag och
grabben som bor här...eller kastar grannarna in sin lite snabbt
när jag öppnar dörren? Hur får dom i så fall tag i grejerna igen
när det är rent?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0