Trial and failure...whatever

Tröttmössa....*räcker upp handen*

Har snart varit vaken ett dygn, är trött som en gammal pi-t...men det är ingen idé
att lägga sig nu då kan jag inte sova inatt.
Jobbade ju inatt fast jag egentligen inte skulle, sen nästan raka vägen till ett
handledningsmöte där jag märkligt nog faktiskt orkade ha någorlunda koll
på både tankar och kommentarer.
Vi ska ha flera sådana möten och det behövs. Det är just nu rätt mycket
skitsnack på jobbet och man vet inte riktigt vem man kan lita på och vad man
törs säga. Så jag hoppas att det här kan få våran arbetsgrupp lite mera
sammansvetsad och tajt.

Åkte efter det med en kollega hem för att hälsa på hennes hund som jag
ska passa på torsdag.
Åhhh...*L*..Pucko kommer bli så glad när det kommer en hund hit. Han
gillar verkligen hundar, syns på hela honom att han tycker det är skoj.

Bla bla bla....NU känns det som att tankarna far runt...så är allt osammanhängande
så hav förtröstan!!!

Ska strax förbereda maten och sen försöka att inte somna för tidigt. Väntar just
nu på "andra andningen"....




Homer say:
Trying is the first step towards failure

Kommentarer
Postat av: Jojo

*sträcker upp båda mina händer*



TröttmössoVerkstad här...

2008-10-06 @ 19:44:45
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Nej, tyvärr. Det blev inget jobb för nattugglan. Inte ens en intervju. Men grymt nyfiken är jag på hur de har det hemma.



=)

2008-10-07 @ 00:08:59
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Kotteby

Läste ditt inlägg med igenkännande. Sådär flashback. Den dära känslan: "Har inte det här hänt förut?"



Sedan kom jag på att jag läste detta inlägg igår natt.

2008-10-07 @ 10:29:48
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0