##%%&&&&&%% :-(



Jag blir så jävla arg!
Förbannade idioter som inte kan låta andras saker vara ifred!
SKulle cykla ner på stan idag för att handla. Och vad får jag se när jag kommer ut???
Jo cykeln är borta!! Någon jä-la idiot har snott den!!
Jag är rätt beroende av min cykel för att ta mig till och från jobbet, för att kunna
handla mer än en kasse åt gången osv...och nu är den borta.

Hoppas den som tagit den kommer få problem med generande hårväxt, upphostande
av hårbollar fulla med tarmludd, att den får brock i öronen och snedvriden näsa...*grrrr*

Ledsen, arg, frustrerad, förbannad....:-(

I'll put a spell on you You


Kommentarer
Postat av: Hille

Tror du glömt din hoj nånstans s

2008-09-06 @ 22:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0