dumma tidningar....



Så sitter man här och njuter av sitt morgonkaffe och läser AB på nätet.
Och det är bara att konstatera att man blir deprimerad av att läsa
denna. Kanske är det så att man mår bättre mentalt ju mera ovetandes
man är om saker och ting.

Exempel:

* Reportrar kör upp dildos i anstiktet på kändisar och sprutar samtidigt
vatten på dom. Detta ska tydligen vara något hejdlöst roligt påfund som senare
ska visas upp i ett nytt humorprogram under säkert bästa sändningstid.
Och jag undrar....vart är det roliga?
Det jag ser är bara fånigt, fjantigt, lågt och dumt...eller så har jag ingen humor.

* En pappa i Polen (igen) har låst in sin dotter och gjort henne gravid två gånger.
Jag undrar vart världen är på väg...

* En 59-årig kvinna får trillingar. Stackars stackars barn. Hur tusan ska hon orka
med att ta hand om dessa på ett för barnen bra sätt. Det ska hängas med på
den ena aktiviteten efter den andra ju äldre dom blir...hur tänker man här?

* Elbolagen tar ut överpriser och vägrar betala tillbaka. Vilken nyhet!...*suck*
Vissa får tydligen göra som dom vill.

* Hösten kommer med skyfall. Nu är det iof så att jag gillar hösten, men samtidigt
så känner man sig lite snuvad på sommaren. Vill ha mera sommar!

* Smal? Tjock? Smaltjock? Allt är tydligen lika farligt. Alla kan bära på farligt fett
i kroppen oavsett kroppsvikt och kroppsbyggnad.
Och föresten....smaltjock??? Hur tusan ser man ut då??? Jag bara undrar...

Som tur är så bryr jag mig faktiskt inte så mycket om allt detta egentligen. Klart man
reagerar och ibland funderar, men jag tar inte åt mig så mycket av alla varningar som
tycks dyka upp i tid och otid. Dom skulle lika gärna kunna skriva "Gå och häng er, det är
farligt att leva"...tidningarna är elaka ibland....
                                          

Kommentarer
Postat av: Kotteby

AB är som Hänt Extra nuförtiden...

2008-09-09 @ 23:35:49
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0