Orolig



Är lite orolig över min pappa.
Den 14/9 flög han till Venezuela. Jag fick ett sms av han när
han var i Frankfurt för att byta flyg och då skrev han att han
skulle vara i Caracas kl 3 på natten svensk tid.
Trodde han skulle höra av sig när han kommit fram men än
har varken jag eller någon av mina systrar hört något.
Egentligen ska man inte bli förvånad. Det är typiskt pappa
att inte tänka på att vi oroar oss. HAN vet ju att han är framme
och att allt är ok...
Vanligtvis brukar man se att han loggar in på MSN typ
17 gånger per dag men än har jag inte sett en enda gång
att han är online.

Men allt är säkert bra....



Föresten...är orolig synonymt med tråkig???? (o-rolig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0