Sanering på Area 51


            



Igår när jag vaknade vid 18.30 så kände jag på mig att jag drömt
något mysko. Men jag kunde för allt i världen inte komma på vad.
Visste bara att det på något vis hade med sjukhuset att göra.
Bara det är ju rätt scary....

Sen jobbade jag hela natten och nu imorse så fick jag syn på en
karta över vårat sjukhusområde. Den satt på en anslagstavla på
avdelningen och DÅ minsann...då kom jag på...

I drömmen så kom jag till jobbet, märkligt nog på cykel (ja den är
fortfarande borta ju) och när jag kom fram till entrén så såg jag att
hela sjukhuset såg ut som Area 51.
Sjukhuset var inplastat och utanför stod mystiska figurer i vita
dräkter, med handskar och huvor och vita skor. I händerna hade dom
tja..det såg ut som tryckluftsmaskiner....en slang med ett handtag på
och en sådan där sprutgrej längst fram.
Det visade sig att en mystisk, obehaglig epidemi hade utbrutit på
sjukhuset och alla som skulle in skulle sprutas ner...uppifrån och ner,
framifrån och bak och runt igen.
Tja jag tog mig väl in, kom upp på avdelningen där han jag jobbar med
låg och började väl jobba. Eller ja...läsa bok....
Sen är det ju så att jag röker. Och varje gång jag skulle UT från sjukhuset
så vart jag nersprutad av mystiska figurer i vita dräkter, med handskar och
huvor och vita skor. Och varje gång jag rökt klart och skulle IN igen ...så...
ja ni anar va.....jo men...nersprutad av mystiska figurer i vita dräkter, med
handskar och huvor och vita skor.
VARJE GÅNG!!!
Till sist klaffsade jag runt dyngsur inne på sjukhuset, blöt från topp till då
av någon illaluktande vätska som några mystiska figurer i vita dräkt....ja ni
kan det nog nu....

Konstigt att man drömmer så?
Vad påverkar liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0