Sköönt..och kasst :-(

Sista natten för denna gång....nu är jag ledig tills på måndagkväll.
Kan det bli bättre? :-)

Natten gick i skräck/rysare/action filmernas tecken.
Men tyvärr tre riktigt dåliga filmer, höll mig dock vaken men kanske mest
för att ha något att gnälla över sen. Dåliga scener, dålig handling,
dåligt skådespeleri mm...

Vad såg jag då? Tja två ½ film vart det sen gav jag upp.

Mumien - Drakkejsarens grav.....men hallå!...sicket skit
En djävul till granne...ja den gamla....urk....
The Strangers..kanske ändå den bästa av dom tre men äh...kass...

Nu ska jag sluta gnälla, gå och sova och förvandla mig till människa igen.
Tänkte gå ut och gå senare. Passa på när det är fint väder :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0