Slut...eller inte....




Har funderat lite ett tag på det här med bloggen.
Tänkte ju när jag startade den att jag skulle testa ett tag och
se hur det var. Nu har jag gett det två månader...

Men jag vet inte riktigt om det var vad jag förväntade mig.
Ska ge det ett par veckor till så får vi se om den lever
kvar efter det eller inte...
____________________________________



Så här kan jag.....inte göra......
_______________________________________



En dam skulle köpa en 30cm falukorv i charken.
Expediten frågade om den skulle skivas?
Då drog damen upp kjolen och frågade:
 -Ser det här ut som någon jävla cd-växlare ?

Kommentarer
Postat av: Jojo

DU betyder mycket för mig!

JAG kräver att du fortsätter blogga!!

2008-09-29 @ 16:05:15
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/
Postat av: Mia

Sötloppa...:-)

DU betyder mycket du med ska du veta...

2008-09-29 @ 18:53:32
URL: http://marbor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0