Sorry my friend...;-)


(Trodde ALDRIG jag skulle lägga in bild
på Staffan Westerberg i min blogg...han som förstörde 60-talisternas
barndom...*S* )



Min bekant Malle har tydligen lite problem med sitt lokalsinne ibland.
Men nu har han köpt sig en GPS och det är ju toppen!

Läste i ett offroad forum följande:

Malle:
Nån som har en idé vad man ska skriva in i GPS:en för att hittat smidigt? Har kört dit två gånger, och bägge gångerna var det nog rena slumpen att jag hittade till slut...men jag har sett väldigt mycket av Borås å andra sidan fast jag vet förstås inte riktigt vad eller var...

XXX (svarar):
Jag skrev in "Storgatan 7" på GPS:en en gång, det funka jättebra.



Skrattade så tårarna rann....

Sorry Malle men jag kunde inte låta bli att roa mig på din bekostnad...
Hoppas din dotter inte tycker jag är dum nu...

*fnissar*....men jag tycker om "den där Malle" ändå....*L*

Kommentarer
Postat av: Malle

Haha, tyvärr finns det rätt mycket sanning i det påståendet!

2008-09-30 @ 14:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0