Svinigt okvinnligt

Känns som att jag ska vara riktigt långledig nu. Ska inte jobba igen förns
måndagnatt. Lite lyx mitt i vardagen på något vis fast det bara är fyra dagar.

Ska ju på kryssning imorgon. Och i vanlig Mia-ordning så är inget packat
alls. Har ingen aning om vad jag ska ta för kläder med eller så. Och det
känns bra! Det känns ok!
Ibland blir jag så glad över att jag inte är så där superkvinnlig som en
del kan vara. Visserligen inget fel i att vara superkvinnlig, det är inte så
jag menar. Jag menar bara att det ibland känns skönt att slippa alla dom
kraven som det innebär. Kraven man får på sig själv.
Men ibland blir jag avundsjuk på dom som är superkvinnliga. Önskar att
jag iallafall hade en gnutta av det. Men å andra sidan....jag trivs med den jag
är. Jag trivs med att kunna skita ner mig utan att sucka och stöna eller
leta efter våtservetter i väskan eller vara rädd för nagelbrott.

Det känns bra.....




Tack åter igen  Kenny-Lex för bildlånet :-)

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Vilken underbar kommentar. Den värmde något otroligt. Och nu känner jag ju dig ännu bättre. Och det, mina damer och herrar, är inte fy skam!



=)



(jag brukar få blogg-stress till och från)

Har ibland funderat att helt sluta.....

Men en dag senare, så kliar fingrarna igen. Har så mycket skit mellan öronen som måste ut.

2008-09-18 @ 01:22:26
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Kotteby

Där sade du något. Stuntmän.

Inför alla utmaningar, så byter vi om. Då hoppar en stuntman in i mitt ställe. Och om jag (stuntmannen) råkar förlora och dö (gud bevare). Så behövs inte showen läggas ner. En underbar idé.



Och tittaren kommer tro att jag är stålmannen som aldrig dör, och så får jag massor av beundrarpost från massor av kvinnor som vill ha mig.



Torrsim, ja! Hallå? Vad tänkte jag med, liksom.

2008-09-18 @ 13:16:06
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0