Tomten och Görans tandborstar...

Drömde så sjukt inatt.
Dels stod Göran Person och Robert Gustavsson på en scen.
Göran provade el-tandborstar som sedan Robert gick och delade ut
till publiken. Alltså man fick inte en alldeles ny utan man fick dom
som Göran haft i sin mun...*rys-urk-äckligt*

Sen drömde jag om att msn-användare slumpades fram på något
mysko vis och så fick jag prata med den framslumpade. Och om det
råkade vara någon jag kände så vann vi  priser. Allt ifrån resor till klädnypor.
Jag vann 17 klädnypor och en resa till Sundsvall.

Drömde också om att jag var i mormors hus. Fast det var ju inte hennes
hus på riktigt utan bara i drömmen.
På våning 1 fanns bland annat köket.
På våning 2 bodde det barnfamiljer i två lägenheter. Men i den ena lät
det bara som barnfamilj för när man öppnade dörren så var det ett
pensionärshem där.
På våning 3 var det kolsvart och när jag skulle tända lampan så fick jag
se att min syssling Lars-Erik låg där och sov så då tände jag inte.
På våning 4 fanns bara en skorsten. Eller rättare sagt en gammal kanal
till en öppen spis och om man kröp in i den så kom man till våning 5
och där bodde tomten.


Alltså jag vaknade inatt klockan 2. Drömmarna snurrade runt i skallen så
jag skrev ner dom i en bok....I EN BOK!!! Jag som är så rädd om mina
böcker...men sen kunde jag iallafall somna om....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0