Vem ligger i min säng?

Svettigt....

Vaknade inatt och fick en otäck känsla.
Ni vet en sådan där man kan få när man vaknar och hjärnan
inte riktigt hänger med utan vaknar en kvart senare...typ...
Någon låg bakom mig i min säng....

Vad gjorde jag igår?
Vem ligger bakom mig?

Jag hörde ju klart och tydligt att någon låg där och andades...faktiskt
till och med RÖRDE på sig!

Sen trillade hjärncellerna på plats, återupptog sina normala
kopplingsbanor och började fungera riktigt bra...

...det var min syster.....

Hon bor i Stockholm men var här i stan för att gå på reunion-fest med
sina gamla klasskamrater och skulle sova hos mig. Hon hade hämtat
nyckeln tidigare på kvällen av min son.

*puh*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0