Ännu en helg...

...till ända.
Har haft en riktigt lugn och skön helg, vilket jag tror att jag behövde.
Visserligen jobbade jag lite i lördags, men det gick så bra så det
knappt kändes som jobb :-)

Idag har jag i stort sett gjort...ingenting. Jo jag hade Nellie här en
stund men hon är så lätt att ha numera så hon märks knappt.
Rumsren har hon blivit också..stora tjejen.
Bandaget på benet är borta och såret såg riktigt fint ut. Hoppas
veterinären säger detsamma när dom ska dit på tisdag.

Själv ska jag till veterinären den 30:e (eller nåja, läkaren). Dom
ska bara ta prover för att se att jag får rätt dos med piller, men det
tror jag nog.
Jag sover nu mycket bättre än jag gjort på länge. Känner mig
hyffsat piggare även om jag tror att man kan nog bli bättre på den
punkten.

Ska hoppa i badet nu tänkte jag. Varva ner lite där med en bok,
sånt är skönt.

Får önska dom som läser en bra start på nya veckan! :-)

Kommentarer
Postat av: ~Sol~

Tack detsamma! =)

Jag ska läsa ut boken under den kommande veckan så att du kan få den. ler



Kram

2009-04-19 @ 22:32:56
URL: http://vonnes.blogspot.com
Postat av: Syss

Härligt med en lugn o skön helg. Själv har jag fördrivit tiden med kolleger uppe i Åre. Också haft det jättebra.



Kram

2009-04-20 @ 14:22:51
URL: http://carinatranar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0