Boktips

Nu har jag just avslutat nästa bok i ordningen.

Det är  en rolig bok. Skriven av en kvinna som jag länge
beundrat och älskat att se på tv.
Faktiskt har jag även mött henne på riktigt, hon kom och
handlade av mig då jag satt i kassan på ICA i Danderyd..*S*



Det handlar om Stina Dabrowskis bok "Stinas möten".
I den skriver hon om en del av alla de intervjuer hon gjort genom
åren.
Göran Persson
Torsten Flinck
Leonard Cohen
Madeleine Albright
Yassir Arafat
Nelson Mandela
Subcomandante Marcos m.fl...

Hon skriver om all planering, alla tankar, alla misstag.
Hon berättar om frågorna hon ville ställa, om frågorna hon ställde
men som hon i efterhand ångrar.
Hon berättar ingående och med känsla och är väldigt självkritisk.

En spännande bok som ger inblick i en värld man aldrig
ens varit inärheten av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0