Dagen igår..den före idag

Igår gullade jag hundvalpar...och luktade hundvalpar och
klappade och gosade och snusade in alla dofter.

Dom var 3 veckor gamla, nästan på dagen.
Och rasen kommer jag inte ihåg vad den heter, men det
var iallafall INTE Australian cattledog som jag sa tidigare.
Kollegan har haft en sådan tidigare men den dog förra
året, därav ihopblandningen.
Men så här ser skönheterna ut iallafall :-)




Det här är storasyster till dom små




Idag ska jag ut och handla. Ta en riktig långprommenad och sen
hem och sova. Det råkade bli att jag får nattjobba i helgen.
Det är bara att bita ihop...

Kommentarer
Postat av: pjoltas

nä, där ligger lyxjobbarna i lä, sant. Jag vill så gärna ha en hund...har inte plats eller tid..men jag VILL!

2009-04-24 @ 11:23:04
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0