Enköpings torg med G och R

Cyklade ner på stan för att möta Hille.
Jag var nere en halvtimma innan så jag satte mig i Klosterparken
och läste under tiden. Klosterparken ligger parallellt med
Enköpingsån och precis vägg i vägg med småbåtshamnen som
var riktigt öde än så länge.

 

Hille kom farande på sin nya fina cykel och vi tog oss vidare
ner på stan.


När klockan närmade sig 15 så satte vi oss på kanten till fontänen
på torget. Tänkte att där sitter vi nog hyffsat bra när grabbarna bus
kommer. Men det visade sig att vi satt på första parkett. När dom kom
in på torget så stannade dom mitt framför fötterna på oss!
Tog några kort som tyvärr vart i motljus.

   

Sen fick Robban sätta sig i en grävmaskin och skulle lyfta några hinkar från
marken. Det var nog den roligaste utmaning dom fått hittills. Det är så man
skäms...
Gert skulle servera på O'Learys men det fick jag inga bilder på.

 

Snart ska jag iväg och jobba ett väldigt kort kvällspass.
Ska bara hjälpa till att få den finske mannen i säng och göra lite gympa.
Blir nog en timma eller 1½...det får räcka. Är ju egentligen ledig idag.

Annars har dagen varit alldeles strålande. Våren har visat sin finaste
sida.

Kommentarer
Postat av: ~Sol~

Skönt med våren. Jag och grabben gick på en skön promenad i solen i går eftermiddag. Det blev en rundtur till folk för att lämna blommor, foton och påskägg. Vi bjöds sedan på påskmiddag och en lugn kväll framför tv´n. En bra avslutning på en dag som börjat mindre bra. =)

2009-04-12 @ 11:19:43
URL: http://vonnes.blogspot.com
Postat av: Mia

Låter som en härlig dag! :-)

Gulliga ni är som går runt och delar ut påsken så där.

Nästan så man önskar att man bodde i grannstaden :-)

2009-04-12 @ 12:02:17
URL: http://marbor.blogg.se/
Postat av: Syss

Härligt vårväder att vara ute i!! Och så R o G som bonus, inte illa. Fina bilder du har tagit, är det måntro min gamla trotjänare som har fått följa med dig ut!!



Kram Carina

2009-04-12 @ 15:11:31
URL: http://carinatranar.blogspot.com
Postat av: Mia

Jajjemen det är din gamla kamera som får hänga med :-)

Den ska få jobba lite ikväll också...

2009-04-12 @ 16:00:22
URL: http://marbor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0