Fullt upp!

Oj vilken dag!

Först vaknade jag vid 6 av att klockan ringde. Jag snoozade i vanlig
ordning ett par gånger. Men sista gången måste jag ha tänkt galet.
Jag stängde av.
Vaknade 7.45...hade en kvart på mig till jobbet. Naturligtvis helt
galet omöjligt!  Var där till kvart över...kaffetarmen skrek så jag hivade
i mig en mugg innan vi satte fart med den finske mannen.
Han var för övrigt på strålande humör idag så det var riktigt skoj att
jobba.

Slutade halv ett och vart då hämtad av syster som körde ner oss till
träningen. Var lite stressad eftersom jag skulle hjälpa sonen och hans
tös att flytta.
Rodde som en tok som uppvärmning. Kom 1,9km på 10 minuter vilket
var ett hyffsat tempo för en nybörjare vars lungor slutar fungera efter
ca halva tiden.
Sen styrketräning och strechning och hem.
Kastade i mig mat och sen iväg för att kånka grejer.

Det var riktigt skoj att hjälpa dom. Dom är så otroligt glada över att få
fly(tta) från en liten etta på ca 30kvm till en tvåa på det dubbla och lite till.
Tror dom kommer få det jättebra där :-)

Nu är jag rätt slut i kroppen och ska krypa i säng strax.

Har jag något viktigt att meddela?

Hmm...njaäe jag tror faktiskt inte det.

Och imorgon är det julafton för mig säger Kotteby :-) Läängtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0