Jag är NÖJD! :-)

Jag har förvånat mig själv idag och det känns riktigt bra! :-)

Slutade jobba 8 och gick hem och la mig 3 timmar. Sen åkte vi
iväg och tränade syrran och jag.
Jag testade att köra 3x15 repetitioner på varje maskin istället för
att öka vikten och det gick jättebra. Var inte alls så jobbigt som jag trott.
Så nu kör jag så ett tag och så ökar jag vikterna sen...en annan gång.

Men...det var riktigt roligt att träna! Första gången jag fått den där riktigt
nöjda känslan. DET är kul! :-)

Nu ska här lagas middag. Spätta och potatis.
Sen ska jag väl iväg och kolla doggisarna hos kollegan. Mys...*L*
Har aldrig varit hemma hos henne tidigare så det ska bli skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0